Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ...

Πέρασαμε ένα καλοκαίρι γεμάτο από τουρισμό στο νησί μας την Σύρο , ζέστη η οποία κρατάει ακόμη και σήμερα αλλά και αέριδες συνάμα...

http://www.vaporia.gr/images/SYROS-LIMANI.jpg

Φέτος ούτε που κατάλαβα πως πέρασε και αυτό το καλοκαίρι έτσι τόσο σύντομα , τα μπάνια που κατάφερα να κάνω για φέτος λιγοστά , βλέπετε η δουλειά είναι αυτή που έχει πάντα την προτεραιότητα σε όλα όταν ειλικρινά την έχεις ανάγκη...
το φθινόπωρο πλησιάζει και με πιάνει μελανγχολία βλέπεται δεν είναι μια από τις αγαπημένες μου εποχές και οι λόγοι είναι αρκετοί... από που να αρχίσω;
το καλοκαίρι τελειώνει , ο πληθυσμός στο νησί μας λιγοστεύει , οι μέρες μικραίνουν και το πέπλο της νύχτας μας σκεπάζει πιο γρήγορα.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5vd6-TaVhBzlUiVENhkDMtk-V6lgFv8k5IfFG_ymQQ5fJLLfxnRUDohF3wDhmS4ye5x9PdIvX-cbtLYfsvi3nM9pvZGoObMfJ0RQRXr31g0PSQbDA390IZLkXTG68Sgrb4ySKYDeWV9A/s400/46031907Syros2.jpg

Το μόνο ωραίο που θα έχω να θυμάμαι για το φετινό καλοκαίρι είναι ότι γνώρισα τον ανθρώπο που έχω δίπλα μου και με κάνει να είμαι ευτυχισμένη!!!

http://snehilbasoya.files.wordpress.com/2009/04/bigstockphoto_couple_in_love_73114.jpg


4 σχόλια:

  1. Ηλιαχτίδα, να μένεις στα ωραία μόνο. Αυτό που έζησες επισκιάζει τα υπόλοιπα. Πέρυσι ήμουν και γω εκεί με το ταίρι μου και μου άρεσε πολύ η Σύρος και ιδιαίτερα στο Γαλησσά.
    Καλά να περνάτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλα φιλη μου *matriga* , όντως πρέπει να μένουμε και να θυμόμαστε μονο τα ωραία αλλά καμιά φορά οι καταστάσεις σου ανατρέπουν κάθε ενδεχόμενο....
    φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κράτα αυτό που'χεις τώρα και θα'ρθουν καλοκαίρια για να χαρείς πολλά.Άλλωστε ο καιρός μας προδιαθέτει ακόμα να χαρούμε τη θάλασσά μας.
    Πολύ ωραίος ο χώρος σου μ'αρέσει!!

    Φιλιά θαλασσινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Poster. Έχεις δίκιο, αλλά εσύ να χαμογελάς ηλιόλουστα πάντα :))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για το χρόνο που αφιερώσατε για την καταχώριση σχόλιου στο blog μου hliaxtida!!!